Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Pay it forward

Φώτο από www.moonjoggers.com

Εχετε δει την ταινία pay it forward? είναι από τις αγαπημένες μου!! Είναι ύμνος στην καλοσύνη και στην γεναιοδωρία και την ανιδιοτέλεια! 
Επειδή όμως τα λόγια είναι εύκολα και οι πράξεις δύσκολες, σκέφτηκα να κάνω κάτι ... δύσκολο!
Η Αγγελική από το blog http://skepseis.co.uk/wp/ ξεκίνησε ένα κίνημα αγάπης και καλοσύνης. Μου άρεσε πολύ η ιδέα της και σκέφτηκα να συμμετέχω σε ένα κίνημα‪#‎Payitforward‬
Εγω συμμετέχω στον ιστό της Αθηνάς από craft cook love
Οι πρώτοι 5 άνθρωποι που σχολιάσουν “κι εγώ μέσα” θα λάβουν μια μικρή έκπληξη από εμένα κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο. 
Μπορεί να είναι οτιδήποτε..
Κάτι χειροποίητο, μια κάρτα, ένα βιβλίο, κάτι με πολύ αγάπη δοσμένο και σίγουρα προσεγμένο. 
Δηλαδή ξαφνικά κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο θα  λάβετε ένα απρόσμενο δώρο!! Παραμυθένιο;;;

Αυτοί οι 5 άνθρωποι που θα λάβουν το δώρο από μένα θα πρέπει και εκείνοι να στείλουν ένα δώρο σε άλλους πέντε ανθρώπους. Ετσι η προσφορά θα μεγαλώνει με εκθετικό βαθμο!!

Θα πρέπει οι 5 αυτοί άνθρωποι να δεσμευτούν σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και εγω θα γράψω κάτω από αυτήν την ανάρτηση τί θα στείλω σε ποιόν, ώστε να δεσμεύομαι και εγώ απέναντί σας. Θα το γράφω όταν είμαι σίγουρη ότι το δώρο έχει φτάσει στον αποστολέα ώστε να μην χαλάσει η έκπληξη.
Είστε;;; 
περιμένω συμμετοχές

Εδώ θα γράψω και τους πέντε νικητές που θα είναι οι πρώτοι που θα μου γράψουν "Θέλω να συμμετέχω" είτε εδω έιτε στο facebook που θα ανεβάσω το λινκ από αυτήν την ανάρτηση.

1 σχόλιο:

Ευτυχία είπε...

Θέλω να συμεμτεχω!