Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Πρώτη μέρα στο σχολείο

και εκεί που λέγαμε ότι σήμερα θα'χουν απεργία, χθες στον αγιασμό μας διαβεβαίωσαν ότι σήμερα το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά, και να πάμε με άδειες τσάντες να πάρουμε βιβλία
Να το το πρωτάκι μου λοιπόν με πλήρη αμφίεση πρωτακίου

 
Στο σχολείο που πήγαμε έμαθε ότι είναι στο Α2, σε αντίθεση με τις φίλες της Αγγελική και Χριστίνα, αλλα μαζί με τον Αβραάμ. Χτύπησε το κουδούνι και βγήκαν στο προαυλιο να πουν καλημέρα (προσχευχή δεν κάνουν; ). Εγω κάπου εκεί συνειδητοποιησα ότι το μικρό μου το Αννάκι ξεκινάει κανονικό σχολείο και... έβαλα τα γυαλιά μου... παρέσυρα και τις άλλες μαμάδες και με αναφιλητά συγκίνησης παρακολουθούσαμε τα μικρά μας, τα πιο μικρά του σχολείου...
Καλή αρχή αγάπη μου
Καλή αρχή

10 σχόλια:

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλή αρχή στην Αννούλα!!! Μια κουκλίτσα είναι!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Κι εγώ είμαι συγκινημένη σήμερα για το μικρό μου πρωτάκι!
Kathy by anthomeli

Taelia88 είπε...

Καλή αρχή να έχει!!!!!

Demi είπε...

Kαλή αρχή Αννούλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μας λείψατε όλο αυτό το διάστημα, που προφανώς κάνατε μπάνια στη θάλασσα και δεν είχατε χρόνο για αναρτήσεις στον υπολογιστή. Τα κορίτσια απλά ΥΠΕΡΟΧΑ!!! και η Ερατώ απίστευτα εξοικειωμένη με τη θάλασσα. Καλή σχολική χρονιά!!! Περιμένουμε νέα και για την εγκυμοσύνη σου...

Φιλάκια
Ρούλα Γιακοπούλου

Sheena Dimitriou είπε...

Να την χαίρεστε την μικρούλα σας και καλή αρχή στο σχολείο για όλα τα παιδάκια!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ, καλή αρχή σε όλα μας τα παιδάκια!!
Ρούλα μια χαρά πάει η εγκυμοσύνη, δεν προλαβαίνω να βγάλω φωτο γιαυτό δεν έχω ανεβάσει τίποτα :)
Οταν θα μπω στην 36η θα κάνω ένα ποστ, ελπίζω να βρω δύναμη μέχρι τότε

evonita είπε...

καλή αρχή να έχει!!! γλυκύτατη, πολύ όμορφο και το συνολάκι της και πάει και τέλεια με την τσάντα!! φιλάκια πολλά! :)

Katerina είπε...

Πολύ συγκινητικό το άρθρο σου κι εγώ έχω ένα πρωτάκι αλλά σε παιδικό σταθμό, προ-προνήπιο, χαχαχα!
Καλή χρονιά να έχουν όλα τα παιδάκια!

Είσαι έγκυος; Περιμένουμε νέα ΣΟΥ!

___ είπε...

Πραγματικά δακρύβρεχτες στιγμές...
και όχι μόνο για την πρώτη μέρα, να συμπληρώσω. Ακόμη δεν έχω συνηθίσει στα άδεια από φασαρία πρωινά.
Με το καλό το Αννάκι μας και όλα τα παιδάκια!