Κυριακή 13 Μαΐου 2012

η δικιά μου ΜΑΜΑ

Είναι ένας αξιοζήλευτος άνθρωπος, πολύ γλυκειά, δοτική και ακούραστη. Μας μαγειρεύει, μας νταντεύει, είναι η επίσημη babysitter, μας φτιάχνει γλυκά, πάει την Αννα στο σχολείο το πρωί (εναλλάξ με τον μπαμπά μου) και κάνει πολλά πολλά που μόνο που τα σκέφτομαι αγχώνομαι (δηλαδή δεν αγχώνομαι γιατί δεν είναι στον τύπο μου - η μεγάλη μας διαφορά- αλλα πονοκεφαλιάζω)
Είμαστε πολύ διαφορετικές και αυτό μας φέρνει συχνά σε συγκρούσεις αλλά δε μπορώ καθόλου χωρίς εκείνη. Εχει και τρελλή αδυναμία στα μοναδικά της εγγόνια, τα κορίτσια μου, γεγονός που την κάνει ακόμα πιο αγαπητή σε μας!
Τη μαμά μου τη λένε Άννα και είναι αυτή η όμορφη κυρία. Είναι πολύ χαμογελαστός άνθρωπος αλλα σε αυτή τη φωτογραφία είναι σκεπτική. Είχαμε πάει για καφέ με τις φίλες της και όταν αποκοιμήθηκε η Ερατώ στην αγκαλιά μου, μου τη βούτηξε :) :) 
 Untitled

Για τη μανούλα μου λοιπόν και τη σημερινή μέρα έφτιαξα αυτό το δωράκι.
Είναι 2 χειροποίητα scrub.
Για το πώς τα φτιάξαμε μπορείτε να δείτε εδω


3 σχόλια:

Taelia88 είπε...

Ευαγγελία, να χαίρεσαι την μητέρα σου! Χρόνια πολλά και σε εσένα που είσαι μανούλα! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου (μιλάω και για τις προηγούμενες δύο αναρτήσεις σου)! Μερικά παιδιά, το έχουν έμφυτο το μητρικό ένστικτο, άλλα πάλι όχι.. Πολύ όμορφα τα μπουκέτα των κοριτσιών σου! Φιλάκια!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Να χαίρεσαι την μανούλα σου! Είσαι πολύ τυχερή που την έχεις κοντά σας!
kathy by anthomeli

Demi είπε...

Χρόνια πολλά Ευαγγελία να σε χαίρονται τα κορίτσια σου και εσύ να χαίρεσαι την μαμά σου!!!