Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Επίσκεψη στον παιδίατρο

Σήμερα το πρωί πήγαμε την πρώτη μας επίσκεψη στον παιδίατρο. Η Ερατώ είναι 24ων ημερών και την είχε ξαναδεί παιδίατρος όταν ήταν 8 ημερών.

Ο παιδίατρός μας στο νησί είναι ο ευγενέστατος Δρ Μιχάλης Σχουλλης. Με το που την είδε μου είπε ότι δε φαίνεται με τίποτα για 1ος μηνός :) (πώς τα κατάφερα πάλι ;;) Της κοίταξε τα αντανακλαστικά και μας είπε ότι είναι πολύ καλή, εστιάζει το βλέμμα, στηρίζει το κεφάλι και έχει πολύ καλή ψυχοσωματική ανάπτυξη. Η ασπρίλα στην γλώσσα ευτυχώς είναι γάλα και όχι μύκητας (φιουυ) και όλα μια χαρά. Η ζυγαριά έδειξε 4.600 και το ύψος 55 cm. Επειδη δεν εχω ζυγαρια στο σπίτι, ειχα πολύ αγωνία για το τί θα δείξει :)
Οι εμετοί μάλλον δεν οφείλονται σε ΓΟΠ (γαστοϊσοφαγική παλινδρόμηση) αλλα στο ότι τρώει περισσότερο από όσο χρειάζεται (ουπς). Μου είπε ότι τώρα σε αυτήν την φάση δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, και αν συνεχιστεί ο αυξημένος ρυθμός ανάπτυξης και τον επόμενο μήνα, το ξαναβλέπουμε (εγω δε θα επιδιώξω να βρούμε λύση, μια χαρά είμαστε.. ας είμαστε λίγο πιο chumby)
Αυτάααα
Μετά πήγαμε για καφεδάκι στην πλατεία με τη φίλη μου τη Σοφία Τ. και τα 2 της παιδιά. Γνώρισα και άλλη μια blogoμαμά, τη Λίλη που μαζί με τη Σοφία φτιάχνουν είδη βάπτισης  και πολύ χάρηκα

Το απόγευμα πήγαμε και πήραμε και πιπίλα.. αυτή της chicco που είναι όλη καουτσούκ.

Της την έβαλα , αφού την αποστείρωσα... (το έκανα και αυτό στη ζωή μου να μη λέω ότι δεν έχω αποστειρώσει ποτέ... ) και έδειξε μεγάλη απεχθεια για το καινούγιο αυτό απόκτημα... με κοίταγε και με μια απαξίωση (ή η ιδέα μου ήταν;; )
Για πείτε έμπειρες μαμάδες πιπιλομωρών... πώς να την πείσω να την πάρει;; να της βάλω μονωτική ταινία γύρω-γύρω;;

18 σχόλια:

Olivia Gavrili είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχα!!! Και μένα άργησε πολύ να την πάρει... Την πρώτη φορα νόμιζα ότι ξετρελάθηκε, αλλά τελικά μπούφαλα τα τσούκαλα...

Ε σιγά σιγά συνήθισε, αν και τη βάζει μόνο για λίγο μέσα στη μέρα -και αν!

Αυτή της Chicco πάντως αν και καλή, είναι λίγο μεγάλη για τα πολύ μωράκια! Δοκίμασε να πάρεις και καμία μικρή της NUK!!

Unknown είπε...

αχα Ολίβια, νουκ λοιπόν... οκ :) βρήκα την αγορά της αυριανής μέρας !!

Olivia Gavrili είπε...

Α! Επίσης όταν ήταν πιο μικρούλα (μιας και τώρα μεγάλωσε, χαχα) την βολευε και η μικρή (0-3) της Avent. Αν είναι να διαλέξεις πάντως, πάρε NUK που είναι -νομίζω!- 0-6!!

Ελένη είπε...

Και εμείς στο γιο μου δοκιμάσαμε στην αρχή πολλές και διάφορες πιπίλες μέχρι να κρατήσει μια. Έχουνε και τα μωρά τις προτιμήσεις τους!

mirelen είπε...

Να σου ζήσει το κοριτσάκι!
Κι εμείς αυτή της Chicco έχουμε, αλλά την έχουμε για παιχνίδι, τη μασουλάμε ανάποδα, όπως να ναι! Ούτε στο δάχτυλο έχει προτίμηση, οπότε όπως καταλαβαίνεις δυσκολεύομαστε στο να κοιμήθουμε εύκολα μόνες μας!! Δεν θυμάμαι αν θηλάζεις... Αν ναι, μην επιμένεις από τώρα για την πιπίλα, με τον καιρό θα την πάρει, αλλιώς δεν πειράζει.

Σοφία είπε...

Γκουχ γκουχ σχετικα με τα ειδη βαφτισης, παρακαλω διορθωστε, ειμεθα συνεργατιδες με τη Λιλλυ (οχι τιποτα αλλο, αλλα καποιες απο τις φωτο τις εχω και στο δικο μου blog,μην κατηγορηθουμε και για υποκλοπη).

Περι πιπιλων: ειπαμε θα δοκιμασεις ΟΛΕΣ τις μαρκες-ΑΛΛΑ υπαρχει λεω υπαρχει η περιπτωση να μην παρει καθολου πιπιλα (οπως η κορη της Λιλλυς).

Φιλια <3

Σοφία είπε...

Να συμπληρωσω: αυτη η χαζη πιπιλα της chicco ειναι πολυ βαρια για νεογεννητο.Παρε μια με πλαστικο σωμα, πριν δοκιμασεις αλλη μαρκα (=διαφορετικη θηλη).

Ελένη είπε...

Δες και αυτές εδώ http://www.littleacornstomightyoaks.co.uk/pacifier.php
Φαίνονται πολύ καλές,θα πρέπει όμως να ρισκάρεις!

Ανώνυμος είπε...

vaggelitsa mou mh stenoxoriesai tha thn parei siga siga.ki emena o mpempoukos ta idia mou ekane. mono pou afth ths chicco einai ligo megalh gia neogenhto.dokimase na pareis ths nuk einai teleia gia afth thn hlikia.!!!!!

mina kostas είπε...

vaggelitsa eimai h mina kai oxi o anonymosssssssssss pou mou vgike katalathos sto sxolio.!!

popelix είπε...

Nuk και εγώ προτείνω! Ξέρεις ότι με τον ήχο nuk-nuk περιγράφουν οι ξένοι τον ήχο του θηλασμού; Μοιάζει όντως το σχήμα της με αυτό της μητρικής θηλής μετά το θηλασμό!

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω όμως κάτι? Γιατί θέλεις να μάθεις στο μωράκι την πιπίλα? Εγώ θα έλεγα ότι όταν βοηθάει και ο χαρακτήρας του μωρού (είναι δηλαδή ήσυχο) δεν χρειάζεται να μασουλαει πιπίλα. Πιστεύω ότι η πιπίλα δεν αφήνει τα μωράκια να συνειδητοποιούν τα αισθήματά τους. Δηλαδή αν ένα μωράκι δυσανασχετεί και θέλει να κλάψει, γιατί ας πούμε πεινάει, καλό είναι να ξεσπάσει πάρα να το <>! Ασε που η πιπίλα δεν αφήνει το μωράκι να βγάζει κραυγούλες που αργότερα θα γίνουν σιγά σιγά ομιλία! Εγώ και με τα δύο παιδάκια μου στην αρχή (τις πρώτες 40 μέρες) επαιζα με την ιδέα να τους δώσω πιπίλα, αλλά τελικά δεν έδωσα και τελικά δεν το μετάνιωσα.(φυσικά βοηθησε και ότι θήλαζαν και είχαν εμένα ως τεραστίων διαστάσεων πιπίλα και ότι ήταν από τη φύση τους πολύ ήσυχα, ζήτημα αν μέχρι 6 μηνών έκλαψαν συναλικά 10 ώρες!)
Τέλος μου αρέσεις πολύ εσύ και οι ιδέες σου και επί της ευκαιρίας μπράβο σου, από όλες τις απόψεις, για την στάση σου σχετικά με τον φυσικό τοκετό! Εγώ που έκανα δύο φορές καισαρική σε ζηλεύω τρομερα!

Κατερίνα

Σοφία είπε...

Μερσι για την αμεση διορθωση.Ποτε θα σας ξαναδουμε;;;;;;

Μαρίζα είπε...

Γιατί να πάρει πιπίλα καλέ; Δεν το περίμενα από σένα, χαχαχαχα!!! Να σου ζήσει κοριτσάκι, σας διαβάζω, πολύ συγκινητικές οι εμπειρίες σου. Μπράβο σου!

Unknown είπε...

γιατί δεν είναι ευκολο να είμαι εγω η πιπίλα. Ας εχω αντικαταστατη για όταν δεν μπορω/θελω να μου πιπιλάνε το βυζί :)
θα κρατησει πιο πολύ ο θηλασμός μας. Εξάλλου τις πιο πολλές μαμαδες τις ενοχλεί αυτό κ διακόπτουν το θηλασμό. κ εγω για αυτό σταματησα την αννα 18 μηνων

Unknown είπε...

ελενη, δηλαδή αυτές οι πιπίλες είναι καλύτερες από άλλες;; έχει νόημα να παραγγείλω αυτές από έξω;

Unknown είπε...

@Σοφία
Γιατί λες την κόρη της Λίλλης και δε λες τη κόρη τη δικιά μου;; έχω το ζωντανό παράδειγμα...
αλλα δεν δοκίμασα πολλές μάρκες. δεν ήξερα ότι υπάρχουν διαφορές :)

mamalydia είπε...

Εμενα παντως απο τη στιγμη που πηρε την πιπιλα, οτι πιπιλα και να της δωσω, μια χαρα την παιρνει!

Και μιλαει και με την πιπιλα, την βγαζει απο το στομα της και την χρησιμοποιει να βγαλει καινουργους ηχους, παιζει με την πιπιλα και την βαζει απο το ενα χερι στο αλλο. Η πιπιλα ειναι multi tasking σας λεω!

Ευα σε καταλαβαινω! ο Γιωργος σιγουρα με εβλεπε σαν πιπιλα! Μονο το τεραστειο χερουλι οπως αυτο της πιπιλας μου ελειπε! Βεβαια δεν επαθα κατι, αλλα αν μπορει να κοιμηθει και με καποιον αλλον, δεν θα με ενοχλησει και ιδιαιτερα.

Παντως η αληθεια ειναι οτι πιπιλα ξε-πιπιλα, Ακομα και με την πιπιλα, αν κατσει διπλα της καποιος αλλος δεν κοιμαται. 'Η μονη της ή οταν χρειαζεται την παρουσια καποιου, εμενα θελει παλι... Ευχομαι συντομα να αλλαξει αυτο γιατι εχεις μια περισσοτερη ελευθερια να ξερεις οτι μπορει να κοιμηθει και με καποιον αλλον.