Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Γέννησα!!

Σήμερα το πρωί στις 4.00 μια κούκλα 3550.
Τελικά περίμενε τα γενεθλια του μπαμπά της που ειναι σημερα Smile
Γεννήθηκε πολύ ευκολα, μέσα σε 2-3 ώρες, σπίτι μας. Η Αννα κοιμόταν στο δίπλα δωματιο κ δεν καταλαβε τίποτα.
(πώς δε σηκωθηκε, που σηκωνεται καθε 1 ωρα;;;;;)
Εζησα την πιο συγκλονιστική εμπειρία της ζωής μου! Επιασα εγω το μωρό την ωρα που εβγαινε κ είδα στα ματια της από άπνοο πλάσμα να παίρνει στην αγκαλιά μου ζωή, αναπνοή, χρωμα! Με το που γεννήθηκε με κοίταξε στα μάτια!! τα δικά μου ειχαν τόσα δακρυα....
Είναι μια κούκλα κ μόλις γεννήθηκε θήλασε κανα 2ωρο κ τωρα κοιμαται...
Είμαι κ εγω πτωμα αλλα ο ενθουσιασμός με εχει αφήσει να κοιμηθώ μόνο 3 ωρες
η Αννα εχει ξετρελλαθει κ φυσικά δε φευγει από δίπλα μας. Ολο της λέει Τί θα τη μάθει
Είμαι ευτυχισμενη!


Φωτορεπορταζ δεν εχω :(
μόνο 1 φωτογραφία κ ενα αναλυτικότατο βίντεο που δεν ανεβαίνει με τίποτα σε μπλογκ :)
Το τραβηξε η μαία κ είναι ακατααλληλο :)


Ευχαριστω όλες για τις ευχες

35 σχόλια:

Benikos place είπε...

Να σας ζήσει! Να είναι πάντα γερή, τυχερή κι ευτυχισμένη!

Olivia Gavrili είπε...

Μα να μου γεννήσεις ξημερώματα;;;; Να μην είμαι εκεί για ντοκουμέντα;;;;;;;;;

Και πάλι.... ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ, Ευαγγελία μου!!!!

Να τους χαίρεσαι όλους και να σε χαίρονται και αυτοί!!!

Ανυπομονώ να γνωρίσω το νέο μέλος!! :D:D:D:D

MaNTaRiNi είπε...

Να σας ζήσειιι!!!!!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη να είναι η μικρούλα σου αλλά και η τσαχπίνα σου! :) πολλά φιλιά και εύχομαι καλή λοχεία!

Φωτεινή είπε...

Nα σας ζήσει!!!! Να χαίρεστε και το μπαμπά που δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερα γενέθλια! Τώρα θα γιορτάζουν μαζί! Τις καλύτερες ευχές μου!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει γλυκειά μου, γερή και τυχερή!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τη γέννα στο σπίτι! Δεν ξέρεις πόσο σε θαυμάζω... Μπράβο κοπέλα μου!
Χάιδω

Σοφία είπε...

Nα σας ζησει Ευαγγελια!Να ειναι παντα γερη και χαρουμενη!Να χαιρεσαι και τον αντρα σου!


υγ:Δεν το πιστευω οτι γεννησες στο σπιτι!Δεν θα το τολμουσα ποτε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ti na po........exo siglonostei eisai apisteuti gennises spiti ezises toso omorfes stigmes kai xoris fovo kanena!!!!!!!Koritsaki mou ipoklinomai na eisai panta geri kai siderenia me tis yperoxes koukles sou!!!!!Euxomai na ta poume apo konta kapoia stigmi!!!!Kai fisika theloume oli autin tin gemati fantastikes stigmes empiria na tin akousoume analitika ksana!!!!!!Filakia sta iperoxa magoulakia sas!!!!Evi Kokori

Wealthy Coffee είπε...

Να σου ζησει το μωρακι σου!!δεν με ξερεις αλλα εγω σε "παρακολουθω" απο τοτε που η Αννουλα ηταν μικρουλα και τρελαινομουν να την βλεπω!πραγματοποιησες και ενα δικο μου ονειρο...τοκετο στο σπιτι!συγχαρητηρια και πολλα φιλια στην Αννουλα απο μια θαυμαστρια..την Ανναxxx!

Ανώνυμος είπε...

na soy zisei to neo didimaki sou.tyxero kai kalofotisto.

Crazy είπε...

Να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας!! Να'ναι γερή και καλότυχη!! Και τι τέλειο δώρο για το μπαμπά της;!;! :)

Μου είπε η Ολίβια για την απόφασή σου να γεννήσεις στο σπίτι κι ομολογώ τη βρήκα συγκλονιστική!! Είμαι έγκυος στο πρώτο μου παιδί κι αμφιβάλλω αν θα έβρισκα ποτέ το θάρρος να πάρω τέτοια απόφαση...

Πολλά μπράβο και να'σαστε όλοι καλά να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας!!

Ανώνυμος είπε...

Ευαγγελία, να σας ζήσει η κορούλα! Να τη χαίρεστε και να είναι πάντα γερή και καλότυχη! Τί ωραία που την έφερες στον κόσμο τόσο ήσυχα και φυσικά!
Λίτσα

Ifigeneia_eimaimama είπε...

Να σας ζήσει η μικρή πριγκίπισσα!
Γερή σαν τα ψηλά βουνά!!!

Να τα χαίρεσαι και τα 2 σου κοριτσάκια Ευαγγελία!!!

Καλή και ήρεμη λοχεία να έχεις!!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά Μανούλα τις ομορφότερες ευχές...Ανυπομονώ να νιώσω το συναίσθημα! Είμαι φρέσκια και εγώ και μόλις 5 εβδομάδων έγκυος το πρώτο μου μωρό!

Ειρήνη είπε...

ευχομαι τα καλυτερα για τους μικρους σου θησαυρους.Να ειναι τυχερες και να εχουν υγεια παντα.

mamalydia είπε...

Ευαγγελιααααα! Να σου ζησει κοριτσακι! Τι ομορφη γεννα! Τι συγκινηση!!! Χαιρομαι πολυ για σενα :-)

Να χαιρεσαι την οικογενεια σου με το νεο μελος. Θελουμε συντομα φωτογραφιες, αλλα για την ωρα, ξεκουρασου! Φιλια πολλα!

αριάδνη είπε...

Eυαγγελία συγχαρητήρια!! Να σας ζήσει το μωράκι σας, πωπω πόσο συγκινήθηκα με την περιγραφή σου. Μπράβο σου κορίτσι μου, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!!!

Φωτεινή είπε...

Από τις στιγμές που τα λόγια χάνουν την αξία τους...

Να σας ζήσει..Να είστε γεροί, με υγεία!!!

ΓΩΓΩ είπε...

Να σας ζησει Ευαγγελια μου!!!Να εχει παντα υγεια και τυχη!!!

Γεννησες σπιτι ??? Τι αποφαση ηταν αυτη??? Μπραβο Ευαγγελια ,εμενα μου φαινεται τρομερα δυσκολο...Θηριο εισαι !! Και παλι μπραβο σου!

Ανώνυμος είπε...

Ευαγγελία, σου εύχομαι η κορούλα σου να σε κάνει πάντα τόσο ευτυχισμένη όσο είσαι τώρα! Να σου ζήσει να είναι γερή και καλοφώτιστη και να βαδίσει επάξια στα χνάρια της αδελφούλας της. Γιάννα

Elena είπε...

Να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας!! Μπράβο σου για τα κότσια που διαθέτεις και για την απόφαση να γεννήσεις σπίτι!! Υγεία πάνω απ'όλα εύχομαι!! Και πάλι να σας ζήσει!!

Μαμά στο Δρόμο είπε...

H κούκλες που εγέννησες χρόνους πολλούς να ζήσουν,
νά 'χουν υγεία και χαρά, κι οι δυο να ευτυχήσουν.
Νά 'ρθει ο καιρός στο γάμο τους να τις εκαμαρώσεις,
και εγγονάκια όμορφα να δεις και να σηκώσεις!

Να σου ζήσουν Ευαγγελία μου και να τις χαίρεσαι!

Μarion, είπε...

Nα σας ζήσει το μικρό σας πλασματάκι και να χαίρεσται και τα δυο παιδάκια σας.

Μπράβο σου για το κουράγιο σου να γεννήσεις μόνη στο σπίτι. Ειλικρινά σε θαυμάζω γι αυτή την απόφαση.

Ελένη είπε...

Να σας ζήσει!!!!
Μοναδική εμπειρία!
Να τη χαίρεστε τη κουκλίτσα σας και την όμορφη οικογένειά σας. Χρόνια πολλά και στο μπαμπά της! Πήρε το καλύτερο δώρο!

eudokia είπε...

τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!μπράβο! να σας ζήσει η μικρούλα!! να έιναι γερή και δυνατή!

marion είπε...

Ευαγγελία να σας ζήσει η μπεμπούλα!!!!!!Πολύ συγκινητική η μίνι-περιγραφή σου για τη γέννα της μικρής...Σας εύχομαι τα καλύτερα

yogaμάνα είπε...

κοπελα μου να ειναι φωτεινο το πνευμα του και ευτυχισμενη η ζωη του !! Να τη δειτε οπως εκεινη θελησει !!!

xristina είπε...

euaggelia mou na sou zisei i 2i koroula sou k na euxomai na exeis mia hremh loxeia!
kapoia stigmh na mas poerigrapseis ton toketo sou sto spiti, 8a exei polu endiaferon!
filia

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ 4 ΠΙΑ!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ/??
ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΥΣΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ
ΝΑΝΣΥ!

sombraluz είπε...

Να σας ζήσει! Συγχαρητήρια γιατη γέννα στο σπίτι! Εγώ -με δυο καισαρικές- ζηλεύω πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Γερή και ευτυχισμένη. Να χαίρεστε και τα δύο αστέρια της ζωής σας.

Aspa είπε...

Να σας ζήσει! Ας είναι αυτές οι πρώτες μέρες που είστε και οι 4 μαζί αξέχαστες και περιμένουμε νεώτερα :)

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

να σας ζησει!!!!!! να είναι γερή και δυνατη!!!!

marilia είπε...

Να σας ζήσει! Πάντα υγιές και καλότυχο! :)

anthi είπε...

Nα σας ζήσει! Να είναι γερή!

Όποτε μπορέσεις θα περιμένουμε να μας πεις για την απόφασή σου να γεννήσεις στο σπίτι!

ρουλα είπε...

να σου ζησει το νεο μελος της οικογενεια σου.ευχομαι υγεια και καθε ευτυχια και στους 4 σας!