Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Ολοκληρώνοντας την 39η εβδομάδα

Ορίστε, να μου φτάσαμε και ως εδω (και τί μέλλει γεννέσθαι, ένας Θεός ξέρει). Η μαία μου το είχε πει από την αρχή. Η μήτρα έχει μνήμη. Αφού την Αννα τη γέννησα 40+3, δηλαδή διανύοντας την 41η εβδομάδα, και το δεύτερο μωρό κάπου εκεί θα πάει. Αν όχι τόσο πολύ λόγω του ότι δεν είμαι πρωτάρα, πριν την 38η εβδομάδα πάντως δύσκολα.


Και να που φτάσαμε ως εδω Αυριο μπαίνει ο Ιούνιος και ακόμα περιμένουμε :) 
Εχω βαρύνει πολύ και νιώθω κούραση και εξάντληση με το παραμικρό. Κάνω μια δουλειά και κάθομαι, έχω τύψεις όμως για αυτό γιατή η συμβουλή της μαίας μου ήταν όχι καθισιό...περπάτημα, μπάνιο στη θάλασσα και ηλιοθεραπεία με προστασία. Το τελευταίο δεν το περίμενα. Ο λόγος είναι ότι η θερμότητα και το φως βοηθάει τη μήτρα ν ακάνει συσυσπάσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι το καλοκαίρι οι εγκυμοσύνες που πάνε σε παράταση είναι λιγότερες από τις αντίστοιχες του χειμώνα.


Σήμερα πήραμε και το δώρο της μπέμπας για την Άννα. Της είχε πει μυστικά ότι θέλει να της φέρει το πειρατικό καράβι των playmobil. μάλιστα της το είχε πει και μυστικά στην κοιλιά μου μια και εγω δεν έφτανα να της το πω από τόσο κοντά (έτσι μου'πε). 
Ο μπαμπάς μου ανέλαβε να πάει να τα πάρει κρυφά. Αλλά με πήρε τηλέφωνο σοκαρισμενος και μου είπε ότι το παιχνίδι αυτό είναι απαίσιο, έχει νεκρούς και "φοβιστικές" (δικη μας έκφραση-ενδοοικογενειακή- μην την ψάξετε σε λεξικό) φιγούρες. Έλαβε χώρα το εναλλακτικό σχεδιο 
(plan B) και τη θέση του καραβιού πήρε ένα αντιστοίχου μεγέθους κουτί (το μεγεθος του κουτιού είναι από τα πιο βασικά κριτήρια επιλογής παιχνιδιού) με πιο φιλειρηνικό παιχνίδι, το κρουαζιερόπλοιο polly pocket


Αλήθεια, πείτε μου σας παρακαλώ, οι μαμάδες που έχετε ακολουθήσει αυτήν την τακτική να φέρνει δώρο το νεογέννητο στο 1ο σας παιδί: Το μεγαλύτερο αδερφάκι που λαμβάνει το δώρο, δεν αναρωτιέται πού χώραγε το κουτί στην κοιλιά; από πού το αγόρασε το μωρό; αν εχει λεφτά;;
Τί απαντήσατε;;;

8 σχόλια:

ΓΩΓΩ είπε...

Πω πω περασε ο καιρος κοντευεις να γευτεις και παλι την απιστευτη αυτη αισθηση του να γεννας ενα μωρο...φοβερη στιγμη!!!Με το καλο!!!

Ελενα είπε...

χεχεχεχε... Και εμεις το πειρατικό καράβι είχαμε τάξει στον γιο μου προκειμενου να τον πεισουμε ότι θα πάμε στην Ιταλία για λίγες μερες και οτι μόνο εκεί υπάρχει αυτό για να του το φέρουμε ... χεχεχε Χειρότεροι από τον Πινόκιο ! Με το καλό το παιδάκι σου Αννούλα!

Ανεράιδα είπε...

Κι εμένα μου είχαν τονίσει διάφοροι ότι το μωρό πρέπει να φέρει πολλά δώρα στο μεγαλύτερο....στην αρχή δεν πίστευα ότι θα πιάσει αλλά το έκανα....Όταν γυρίσαμε σπίτι κρατούσαμε ένα σωρό σακούλες και δώρα στη μεγάλη: από φαγώσιμα, πατατάκια, μπισκότα και άλλα που δεν της δίναμε συχνά, μέχρι παιχνίδια και διάφορα άλλα που μας είχαν φέρει στο μαιευτήριο μαζί με το δωράκι για το μωρό....Μιλάμε ότι τα 'χασε από τον ενθουσιασμό όταν μας είδε με όλα αυτά, δεν ήξερε τι να πρωτοκοιτάξει....! Είναι πολύ πολύ ωραία στιγμή να φέρνεις το μωρό στο σπίτι του και να βλέπεις το μεγαλύτερο παιδάκι που έχεις να το δεις 4-5 μέρες!! Εμένα ούτε απόρησε ούτε έδειξε να πονηρεύεται, ακόμα μου λέει αναφερόμενη σε κάποιο παιχνίδι : "αυτό που μου έφερε όταν γεννήθηκε η Στέλλα". Με το καλόοοο!!!!

Φωτεινή είπε...

Συγκινήθηκα!θέλω κι εγώ το δεύτερο!!!!Λες να είναι ο τυχερός μου μήνας αυτός-καλά μη βαράτε, πρώτος μήνας "προσπαθειών", αλλά και τη Στέλλα μου με την "πρώτη" την "έπιασα"!

Με το καλό!Με υγεία και με δύναμη!!!!Καλό υπόλοιπο!

Μαμά στο Δρόμο είπε...

Nαι, κι ο δικός μας ο μπέμπης έφερε δωράκι στο μεγάλο του αδελφό, ένα τεράστιο αεροπλάνο playmobil. Όχι, ο μικρός καθόλου δε ρώτησε πώς έγινε το θαύμα, το δέχτηκε απόλυτα φυσικά. Ένα χρόνο αργότερα που έτυχε να το ξανασυζητάμε, έφτιαξα μια ιστορία:
Όταν βγαίναμε απ' το νοσοκομείο, ο μικρός μας είπε "γκου-α-γκα" και η μαμά κατάλαβε ότι ήθελε να πάρει δώρο στο μεγάλο του αδελφό. Αμέσως, πήγαμε στο παιχνιδάδικο - ο μικρός έριξε μια ματιά γύρω του κι έδειξε με το δαχτυλάκι του εκεί ψηλά. Ο μπαμπάς είπε στον υπάλληλο: "Αυτό θέλει, το κουτί με το αεροπλάνο." Ο υπάλληλος το κατέβασε από το ράφι, το τύλιξε και το πήραμε.
Ο μεγάλος μας ενθουσιάστηκε με την ιστορία κι έχει ζητήσει να την ακούσει ξανά, αρκετές φορές.

Μαμά στο Δρόμο είπε...

Πιστεύω όμως ότι είναι καλή ιδέα να πάρετε στην Αννούλα το δώρο που ζήτησε. Για να το ζητήσει, σίγουρα θα έχει δει φωτογραφίες - αν την τρόμαζαν δε νομίζω ότι θα το ζητούσε. Αν πάντως βρίσκετε τις φιγούρες πολύ άσχημες, κάντε μια διάρρηξη κι αντικαταστήστε τις με άλλα κουκλάκια της ίδιας μάρκας. Τώρα που έχει μπει στη φάση της προσδοκίας, οτιδήποτε άλλο θα την απογοητεύσει και, πίστεψέ με, δε θέλεις να συνδυάσει την άφιξη της αδελφής της με απογοήτευση, έστω και μικρή.

Ανώνυμος είπε...

Akou to karabi Plaimobil xixixixixi
Mia xara kai emeis to idio kaname kai eixe pei stin koilia mou oti thelei kai ekeini ena moro i Maya itan 2,5 otan efera tin mpempa spiti kai fisika to moro tis doro apo tin mpempa me ola ta aksesouar kai otan mpikame mesa kratousa ego to doro tis kai o Andras mou tin mpempa kai i erotisi pou ekane ego thelo auti tin koukla pou einai sto kareklaki kai kouniete..............xixixixi.Evi Kokori

Unknown είπε...

Α καλά και μου το'πατε.. Μαμά στο δρόμο σε ευχαριστώ για αυτό το hint, δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Το ξέρει το παιχνίδι γιατί το έχει ένας φίλος της και το έχουν παίξει. Αρα λες να της δώσω αυτό που πήρα για τα γενέθλια και να πάρουμε το καράβι ότι είναι από την μπέμπα ε;;
Αχ μαντάρα τα'χω κάνει γιατί της έχω πει ότι όταν έρθει ο μπαμπάς θα πάνε να διαλλέξουν δώρο για τα γενέθλιά της, ό,τι θέλει! πόσα δώρα να πάρουμε;;
Ελπίζω να διαλλέξει ξανά το πειρατικό για δώρο γενεθλίων...
Σπαζοκεφαλιά!!